تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه تخلیه و بارگیری 80.000 تن کالای کیسه ای برنج- نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
    کد پارس نماد: 9724219
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1404/07/28
    تاریخ شروع: 1404/07/28 مهلت اسناد: 1404/08/04
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: ایران 1404.7.28
    عنوان آگهی: مناقصه تخلیه و بارگیری 80.000 تن کالای کیسه ای برنج- نوبت دوم
    شرح آگهی:

    فراخوان  مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) / نوبت دوم؟
     1-مناقصه گزار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی تهران میدان جهاد شماره 12 به شماره ثبت: 25520 و شناسه: 10100709826
    2-موضوع مناقصه تخلیه و بارگیری 80.000 تن کالای کیسه ای برنج در بندر چابهار 
    3- برآورد مناقصه : 808.200.000.000 ریال
    4 زمان مهلت و نشانی دریافت اسناد متقاضیان می توانند اسناد مناقصه را از تاریخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهی تا مورخ 1404.8.4 از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی سایت ستاد ایران دریافت نمایند.
    5 هزینه تهیه اسناد واریز مبلغ 500.000 ریال به حساب بانک مرکزی به شماره شبا IR750100004001058204005911 و شناسه 397058282294210055910000000000 قابل واریز در کلیه شعب بانکها به صورت پایا 
    6-مدت اعتبار پیشنهادها سه ماه از تاریخ بازگشایی پیشنهاد مالی می باشد.
    7-مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه واریز وجه نقد به مبلغ 33.264.000.000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره 4001058206373747 39010000 IR خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و یا
    ضمانت نامه بانکی بلاقید و شرط با تمدید اعتبار 3 ماهه
    8-زمان و محل گشایش پیشنهادها ساعت 10  روز دوشنبه مورخ 1404.8.19در محل شرکت به نشانی تهران - خیابان فاطمی - نبش حجاب شماره 225 شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ساختمان شماره (2) طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.
    9-نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه مناقصه گران می بایست بر طبق شرایط و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال
    پاکات اقدام نمایند.
    10 زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه شامل پاکتهای ارزیابی کیفی الف ب و ج را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران درج و در عین حال فیزیک پاکتهای ارزیابی کیفی و الف را ظرف مدت دو هفته از آخرین روز دریافت اسناد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1404.8.18به نشانی تهران - میدان جهاد شماره 12 شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران طبقه هفتم - دبیرخانه محرمانه حراست تحویل و رسید دریافت نمایند.
    11 مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تداركات الکترونیکی دولت میبایست مراحل ثبت نام در سایت سایت ستاد ایران را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند. 12 متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند به شماره تلفن 84399742 تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.com ملاحظه نمایند. ضمنا اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر میباشد. مرکز تماس : 419340-021 - دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768- اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه بخش ثبت نام پروفایل تأمین کننده مناقصه گر موجود است.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data