|
استعلام کارت ورودی و خروجی PLC
-
|
آگهی گزار شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری
|
کد پارس نماد: 9795150 |
| استان: اصفهان |
تاریخ درج آگهی: 1404/08/12 |
| تاریخ شروع: 1404/08/12 |
مهلت اسناد:
1404/08/17 |
| شماره آگهی: 04/148 |
منبع: سایت 1404.08.12 |
| عنوان آگهی: استعلام کارت ورودی و خروجی PLC |
|
شرح آگهی:
شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری
فرم استعلام بها
مهلت 1404.08.17
شرکت/ موسسه / فروشگاه محترم
موضوع: 04/148
خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط ذیل با دقت نسبت به اعلام بهترین پیشنهاد خود در این برگ اقدام و پس از مهر و امضا ان را حداکثر تا تاریخ 1404.08.16 ارسال فرمایید.
| آیتم |
شماره درخواست |
مشخصات و نوع کالا/ خدمات مورد استعلام |
تعداد/ مقدار |
بازپرداخت |
| 1 |
56053 |
کارت ورودی و خروجی PLC |
- |
یکماهه (نقدی) |
| دو ماهه |
| سه ماهه |
* جمع کل مبلغ استعلام بدون احتساب ارزش افزوده لحاظ و درج گردد
* محاسبه 10 % ارزش افزوده فقط در صورت ارائه گواهینامه معتبر امکان پذیر می باشد.
* درج قیمت برای تمام ردیف ها الزامی میباشد.
* کالاها/ خدمات باید دارای گارانتی معتبر باشد.
* کالا الزاما باید اصلی نو و استفاده نشده بوده و استوک و یا ریفر نباشد.
* حمل تا انبار نیروگاه بر عهده و به هزینه فروشنده میباشد.
* در زمان ارسال پاکت مالی درج شماره و موضوع استعلام بر روی پاکت الزامی می باشد.
* در خصوص کارهای خدماتی ( هرگونه تعمیرات ، بازسازی ، ساخت ... ) کلیه کسورات قانونی مربوطه ویژه اخذ مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی به عهده و هزینه پیمانکار می باشد .
* توضیحات:
1- این فرم پس از تکمیل مهر و امضاء گردد و مشخصات کامل موضوع استعلام از جمله مدارک فنی و مستندات شامل کاتالوگ نقشه و .... پیوست شود و از طریق پست پیشتاز (پست ویژه) با سامانه سیما تندر ( www.SimaTender.ir ) و یا تحویل حضوری پاکت درب نیروگاه ارسال گردد.
2- تسویه حساب پس از تحویل و تأیید فنی توسط کارشناس این شرکت و ارائه صورتحساب و کسر کلیه کسورات قانونی انجام و پرداخت می گردد.
3- لازم به ذکر است اجناس تحویلی در این شرکت در صورت داشتن ضمانت نامه و ORGINAL بودن کالا مورد تائید خواهد گرفت و در صورت نقصان و داشتن هرگونه اشکال کالا عودت داده خواهد شد و خسارت ایجاد شده به تجهیزات این شرکت و همچنین هزینه حمل بر عهده تامین کننده کالا خواهد بود.
4- پیش پرداخت صرفا در قبال ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر قابل پرداخت خواهد بود.
بدین وسیله حاضرم اقلام مندرج در این استعلام و به شرح فوق را طبق قیمتهای اعلام شده تامین تحویل نمایم نام شرکت / مؤسسه فروشگاه
کارشناس خرید: فرامرز جعفری 09132239625 مدیر امور تدارکات و انبار: احسان کوهی کمالی
کارشناس فنی: علی کریمیان 09133205064 مدیر امور مالی:
آدرس : اصفهان ، کیلومتر 8 بزرگراه آزادگان، شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری
کدپستی : 44111-83351 تلفن : 33802567-031 و 33801254 -031
برای شرکت در مناقصه حتما از
تصویر اصل آگهی
در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
|
| آدرس و تلفن: اصفهان, |
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ هجری خورشیدی
اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data
|