|
فراخوان مناقصه پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه ها...- نوبت دوم
-
|
آگهی گزار شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
|
کد پارس نماد: 9874823 |
| استان: گیلان |
تاریخ درج آگهی: 1404/08/28 |
| تاریخ شروع: 1404/08/28 |
مهلت اسناد:
1404/08/29 |
| شماره آگهی: نوبت دوم 2004001076000018 |
منبع: روزگار 1404.08.28 |
| عنوان آگهی: فراخوان مناقصه پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه ها...- نوبت دوم |
|
شرح آگهی:
آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا بر روی رودخانه ملاهادی
نوبت دوم
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا بر روی رودخانه ملاهادی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2004001076000018 برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) انجام خواهد شد.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان - رشت بلوار امام خمینی تلفن 9-32669021- 013
2 - نام و نشانی مشاور طرح : مهندسین مشاور طراح
3- موضوع مناقصه: تکمیل سد لاستیکی ملاهادی بر روی رودخانه های خانه های آسیاب آستارا
4- مبلغ برآورد اولیه پروژه: حدود 1.772.000.000.000 ریال (یک هزار و هفتصد و هفتاد و دو میلیارد ریال) براساس فهارس بها سال 1404
5- مدت انجام کار: 18 ماه
6- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 53.000.000.000 پنجاه و سه میلیارد ریال به صورت ضمانتنامه بانکی بوده و ضمانت نامه شرکت در مناقصه می بایست از تاریخ بازگشائی ،پاکت حداقل سه ماه دارای اعتبار باشد. لازم به ذکر است مشخصات لازم جهت دریافت ضمانتنامه شامل کد اقتصادی 411356488953 و کد پستی 66789-41888 و شناسه ملی شرکت 10720143757 و شماره ثبت 1711 می باشد.
7- حداقل شرایط پیمانکاران و شرکتها : داشتن حداقل رتبه 4 در رشته آب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین ظرفیت کاری آزاد
8- تاریخ، مهلت محل دریافت اسناد مناقصه : اسناد مناقصه مطابق کتابچه پیوست بوده و متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1404.8.26 تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1404.8.29 اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران دریافت نمایند.
9- شایان ذکر است که پرداخت ها به صورت نقدی یا غیرنقدی شامل اوراق مشارکت ، اسناد خزانه ، اوراق مرابحه و ... می باشد.
10 - تاریخ، مهلت، محل تحویل و تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه : مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه را تکمیل و ضمن بارگذاری کلیه اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در مهلت مقرر نسبت به ارسال پاکت لاک و مهر شده الف (اصل ضمانتنامه بانکی) تا ساعت 13 روز شنبه مورخ 1404.9.15 به حراست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان واقع در رشت بلوار امام خمینی - شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان تحویل و رسید دریافت دارند. ضمنا پیشنهادهای واصله ساعت 8 صبح یکشنبه مورخ 1404.9.16 بازگشایی می گردد.
11- مدت اعتبار پیشنهادات شش ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.
12 - هزینه چاپ کلیه آگهی های روزنامه موضوع مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
برای شرکت در مناقصه حتما از
تصویر اصل آگهی
در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
|
| آدرس و تلفن: گیلان, |
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۸ هجری خورشیدی
اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data
|