جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

فراخوان تجدید دوم مناقصه خرید، نصب، پیاده سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات از کلیه افراد متخصص و شرکت‌ها واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 6225790 شرکت نمایند. این مناقصه در تاریخ 1402/05/24 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1402/05/31 میباشد.
این مناقصه در استان تهران با دسته بندی های صنفی و تخصصی کامپیوتر, اینترنت شبکه, اتوماسیون اداری برگزار میشود.

آگهی گزار
پست بانک ایران
استان
کد پارس نماد
6225790
شماره آگهی
2002001549000008
تاریخ شروع
1402/05/24
تاریخ درج
1402/05/24
تاریخ خاتمه آگهی
1402/05/31
منبع
سایت 1402.05.24
عنوان آگهی
فراخوان تجدید دوم مناقصه خرید، نصب، پیاده سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات, فراخوان تجدید دوم مناقصه خرید، نصب، پیاده سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات
شرح آگهی

فراخوان تجدید دوم مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، نصب، پیاده سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات
پست بانک ایران در نظر دارد تجدید دوم مناقصه عمومی دو مرحله ای به شماره 2-1.1402 در رابطه با خرید، نصب، پیاده‌سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره پیگیری 2002001549000008 برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 25.05.1402 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 13 روز سه شنبه تاریخ 1402.05.31
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت 13روز شنبه تاریخ  1402.06.11
زمان بازگشایی پاکت های ((الف، ب)): ساعت 9 روز یکشنبه تاریخ 1402.06.12
یادآوری 1: هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.
یادآوری 2: اصل تضمین (پاکت "الف") می بایستی حداکثر تا ساعت 13 روز شنبه مورخ 1402.06.11 تحویل دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در آدرس ذیل گردد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و تحویل پاکت‌ الف به آدرس خيابان قائم مقام فراهاني، بالاتر از تقاطع شهيد مطهری،كوچه عرفان، پلاک 1، طبقه سوم، دبیرخانه كميسيون معاملات و تلفن: 81561068

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، فراخوان تجدید دوم مناقصه خرید، نصب، پیاده سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه صندوق امانات با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارس‌نماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.


آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
کد امنیتی