جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 17 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

مناقصه جبران هزینه های پوشش اصلی و اضافی ناشی از بیماری یا حادثه بیمه شدگان - نوبت اول از کلیه افراد متخصص و شرکت‌ها واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 6855011 شرکت نمایند. این مناقصه در تاریخ 1402/10/12 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1402/10/16 میباشد.
این مناقصه در استان خوزستان با دسته بندی های صنفی و تخصصی خدمات بیمه ای برگزار میشود.

آگهی گزار
شهرداری امیدیه
استان
کد پارس نماد
6855011
شماره آگهی
نوبت اول
تاریخ شروع
1402/10/12
تاریخ درج
1402/10/12
تاریخ خاتمه آگهی
1402/10/16
منبع
محلی خوزستان 1402.10.12
عنوان آگهی
مناقصه جبران هزینه های پوشش اصلی و اضافی ناشی از بیماری یا حادثه بیمه شدگان - نوبت اول, مناقصه جبران هزینه های پوشش اصلی و اضافی ناشی از بیماری یا حادثه بیمه شدگان - نوبت اول
شرح آگهی

آگهی مناقصه ؟
نوبت اول
جبران هزینه های پوشش اصلی و اضافی ناشی از بیماری یا حادثه بیمه شدگان کارکنان شهرداری ارومیه 
بدینوسیله شهرداری امیدیه در نظر دارد نسبت به جبران هزینه های پوشش اصلی و اضافی ناشی از بیماری یا حادثه بیمه شدگان کارکنان شهرداری ارومیه  با شرح عملیات مندرج در اسناد مناقصه از طریق شرکتهای معتبر بیمه اقدام نماید. لذا از  واجد شرایط با توجه به اسناد مناقصه دعوت به عمل می آید در صورت تمایل قیمت پیشنهادی خود را اعلام تا در صورتیکه به صرف و صلاح شهرداری باشد نسبت به انعقاد قرارداد اقدام شود. 
1- شرکت کننده می بایست تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 900.000.000 ریال (به حروف نهصد میلیون ریال) با اعتبار حداقل 3 ماه به صورت ضمانت نامه بانکی/ وجه نقد به حساب شماره 0105344292002 شهرداری امیدیه در وجه شهرداری امیدیه با شناسه ملی 14000167402 ارایه نماید.
2- در صورت عدم انعقاد قرارداد در مهلت مقرر سپرده شرکت در مناقصه برندگان اول دوم و سوم به نفع شهرداری ضبط میگردد
3- خرید و دریافت اسناد از طریق مراجعه به سامانه ستاد 
4- مهلت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1402.10.12 لغایت مورخ 1402.10.16 می باشد.
5- آخرین مهلت تحویل پاکات تا ساعت 15 مورخ 1402.10.26  می باشد.
6- محل و تاریخ بازگشایی پاکات محل بازگشایی پاکات دفتر شهردار ساعت 16 مورخ 1402.10.26 می باشد.
7- شهرداری امیدیه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد 
8- هزینه خرید اسناد مناقصه 1.000.000 ریال میباشد. هزینه به حساب شماره 0105344292002 به نام درآمد شهرداری امیدیه واریز گردد
9- برآورد اولیه مبلغ 18.000.000.000  ریال به حروف هجده میلیارد ریال می باشد 
10- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج شده است.
روابط عمومی شهرداری امیدیه

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.
آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
کد امنیتی