جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

مناقصه خرید 25 دستگاه ماشین آلات راهداری ​​​​​​​نوبت دوم از کلیه افراد متخصص و شرکت‌ها واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 7136245 شرکت نمایند. این مناقصه در تاریخ 1402/12/10 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1402/12/23 میباشد.
این مناقصه در استان گیلان با دسته بندی های صنفی و تخصصی ماشین آلات راهسازی برگزار میشود.

آگهی گزار
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان
استان
کد پارس نماد
7136245
شماره آگهی
شماره 301-402​​​​​​​نوبت دوم 
تاریخ شروع
1402/12/10
تاریخ درج
1402/12/10
تاریخ خاتمه آگهی
1402/12/23
منبع
جمله 1402.12.10
عنوان آگهی
مناقصه خرید 25 دستگاه ماشین آلات راهداری ​​​​​​​نوبت دوم , مناقصه خرید 25 دستگاه ماشین آلات راهداری ​​​​​​​نوبت دوم 
شرح آگهی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش فشرده شماره 301-402 
نوبت دوم 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نظر دارد مناقصه ی شرح زیر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد برگزار نماید با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا بازگشایی پیشنهادها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا ضروری است مناقصه گران محترم در صورت عدم عضویت در سامانه ابتدا نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام و سپس در مناقصه شرکت نمایند.
شرح مختصر موضوع مناقصه : خرید 25 دستگاه ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر، بولدزر بیل (مکانیکی)
مبلغ برآورد اولیه 3.765.000.000.000 ریال 
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 75.350.000.000 ریال
شماره مناقصه 402-301
نوع تضمین شرکت در مناقصه مطابق آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402 مورخ 1394/9/22 
2 مهلت تهیه اسناد مناقصه از تاریخ 1402.12.7 انتشار در سامانه ستاد لغایت مورخ 1402.12.9 زمان دقیق در سامانه ملاک میباشد
3 مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد قیمت تحویل پیشنهاد حداکثر تا تاریخ 1402.12.23 فقط از طریق سامانه ستاد ملاک عمل است. در ضمن اصل تضمین شرکت در مناقصه باید تا قبل از زمان بازگشایی پیشنهادها به صورت حضوری تحویل دبیرخانه رشت خیابان گلسار روبروی پمپ بنزين تلفن 33112283 و 33110154 کد 013 و نمابر 33110164 گردد. در صورت تغییر زمان آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه ستاد معتبر است.
4 شرایط شرکت در مناقصه
دارا بودن گواهینامه ی استاندارد تولید با عرضه ی کالای موضوع مناقصه از سازمان صنعت معدن تجارت و همچنین رعایت سایر شرایط اسناد مناقصه
الزامیست.
5 مدت اعتبار پیشنهاد مناقصه مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 3 ماه پس از تاریخ ابلاغ برنده مناقصه و 3 ماه نیز قابل تمدید میباشد.
6 ساعت روز و محل بازگشایی پیشنهادها پاکات ارزیابی کیفی ساعت 10/30 صبح مورخ 1402.12.23 بازگشایی میگردد. در ضمن با توجه به احتمال تغییر زمان، آخرین اطلاعات تعیین شده در سامانه ستاد معتبر است.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.
آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
کد امنیتی