جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید آچار پرس کابل شبکه و آچار پانچ (برند proskit) به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 7275805 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1403/01/21 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1403/02/01 و محل اجرای پروژه : استان اصفهان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید آچار پرس کابل شبکه و آچار پانچ (برند proskit) با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : ابزار و یراق آلات, دستگاه پرس و قیچی, تجهیزات و ماشین آلات صنعتی, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
شرکت مدیریت سپهر انرژی صادرات (نیروگاه زواره) ؟
فرم استعلام بهای الکترونیکی
شماره 97- 1402
شروع : 1403.1.21
پایان : 1403.2.1
موضوع: استعلام خرید آچار پرس کابل شبکه و آچار پانچ (برند proskit)
خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط ذیل با دقت نسبت به اعلام بهترین پیشنهاد خود در این برگ اقدام و پس از مهر امضا اسکن در سامانه استعلام خرید الکترونیکی به آدرس WWW.SIMATENDER.IR بارگذاری نمایید ارایه قیمت طی پیش فاکتور به تنهایی مورد قبول نمی باشد.
| آیتم | مشخصات و نوع کالا / خدمات مورد استعلام | تعداد مقدار |
| 1 | آچار پرس کابل شبکه | 1 |
| 2 | آچار پانچ | 2 |
- جمع کل مبلغ استعلام با احتساب ارزش افزوده لحاظ و درج گردد
- کلیه کسورات قانونی به عهده فروشنده می باشد
- محل تحویل کالا انبار نیروگاه خواهد بود و فروشنده با احتساب و قبول مسئولیت حمل، قیمت و شرایط خود را اعلام می دارد.
- در خرید اقلام یا خدمات مشمول گارانتی، ارائه وجه التزام گارانتی بنابر نظر کارفرما الزامی می باشد.
- پیشنهاد قیمت صرفا بر اساس واحد پول رایج کشور (ریال) از تامین کنندگان قابل پذیرش می باشد و خریدار هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تامین یا انتقال وجه (هر نوع ارز خارجی) به حساب فروشنده را نخواهد داشت.
- خریدار در قبال فروشندگان هیچ گونه تعهد و مسئولیتی تا قبل از عقد قرارداد یا تایید کتبی پیشنهاد را نداشته و فروشنده حق هر گونه اعتراضی را به هر عنوان از خود سلب می نمایند.
- مشخص نمودن مدت زمان اعتبار پیش فاکتور الزامی می باشد و در صورت عدم تعیین این زمان ، اعتبار پیش فاکتور حداقل یک هفته کاری تلقی می شود.
توضیحات :
1- اسکن تکمیل شده این فرم پس از مهر و امضا مجاز و مشخصات کامل موضوع استعلام از جمله عکس و کاتالوگ پیوست شود و (بصورت یک فایل PDF) در سامانه استعلام خرید الکترونیکی به آدرس WWW.SIMATENDER.IR بارگذاری گردد
2- تسویه حساب پس از تحویل و تائید فنی توسط کارشناس این شرکت و ارایه صورت حساب و کسر کلیه کسورات قانونی پرداخت می گردد
3- لازم به ذکر است اجناس تحویلی در این شرکت در صورت داشتن ضمانت نامه و orginal بودن کالا مورد تایید خواهد گرفت و در صورت نقصان و داشتن هرگونه اشکال کالا عودت داده خواهد شد و خسارت ایجاد شده به تجهیزات این شرکت و همچنین هزینه حمل به عهده تامین کننده کالا خواهد بود
4- پیش پرداخت صرفا در قبال ارایه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود
5- ارائه کلیه مدارک فنی و مستندات شامل کاتالوگ، نقشه و... در هنگام ارایه پیشنهاد قیمت الزامی می باشد
دفتر مرکزی: تهران - خیابان استاد مطهری خیابان جهان تاب خیابان شهید محمدعلی نقدی پلاک 18 طبقه 4
کد پستی: 1576635415 تلفن: 02188503008 فکس 02188763067
نیروگاه: اصفهان - شهرستان اردستان - شهر زواره - کیلومتر 8 جاده شهراب
کد پستی: 8383184889 تلفکس: 03154375301
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

این استعلام چند مرحله ای است ؟
پاسخ: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مناقصه لطفا با مناقصه گزار تماس حاصل نمایید