جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 17 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

مناقصه خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی از کلیه افراد متخصص و شرکت‌ها واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9039765 شرکت نمایند. این مناقصه در تاریخ 1404/02/28 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/03/03 میباشد.
این مناقصه در استان خوزستان با دسته بندی های صنفی و تخصصی ماشین آلات راهسازی برگزار میشود.

آگهی گزار
شرکت آب و فاضلاب خوزستان
استان
کد پارس نماد
9039765
شماره آگهی
1403/5053
تاریخ شروع
1404/02/28
تاریخ درج
1404/02/27
تاریخ خاتمه آگهی
1404/03/03
منبع
محلی خوزستان 1404.2.28
عنوان آگهی
مناقصه خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی , مناقصه خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
شرح آگهی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای به شماره 1403/5053 در جدول ذیل در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 
شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نظر دارد مطابق قانون برگزاری مناقصات پروژه زیر را به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید. 
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه گران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. 

شماره مناقصه در روزنامه شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عنوان مناقصه مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق ستاد تاریخ و ساعت گشایش پاکتهای مناقصه از طریق ستاد
50531006 2004005744000020 خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی (از محل اعتبارات جاری ماهشهر)  3.120.000.000 تا مورخ 1404.03.03  1404.3.17 ساعت 10

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس 41934-021  
اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد قابل دریافت میباشد و بر اساس زمانبندی قید شده در سامانه ستاد پس از تکمیل توسط مناقصه گر تحت بستر سامانه ستاد تحویل خواهد شد. 
تحویل اسناد تحت بستر سامانه ستاد تابع قوانین و مقررات مربوطه اعلام شده در این سامانه میباشد. 
آخرین مهلت تحویل اسناد مناقصه تا ساعت 9:00 روز گشایش پاکت ها میباشد. 
محل تحویل پاکت (الف) اسناد مناقصه علاوه بر ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در بستر سامانه ستاد مناقصه گر می بایست اصل تضمین را در یک پاکت مناسب با عنوان پاکت الف قرار داده و لاک و مهر نماید روی " پاکت الف ، عنوان و موضوع مناقصه نام و مشخصات مناقصه گران ذکر گردد و طبق برنامه زمانی اعلام شده به شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس اهواز کیانپارس - فلکه اول - شرکت آب و فاضلاب خوزستان - طبقه پنجم دبیرخانه حراست و امور محرمانه ، تحویل دهد. 
گشایش پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دفتر مدیریت قراردادها این شرکت میباشد و حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه گشایش بلامانع است . آدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور http://iets.mporg.ir و سایت اینترنتی شرکت www.abfakhz.ir  می باشد
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.
آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
کد امنیتی