جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید سوئیچ فشار به اطلاع کلیه شرکت‌ها و افراد متخصص واجد شرایط می‌رساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9236134 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/04/16 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/04/22 و محل اجرای پروژه : استان کرمانشاه میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید سوئیچ فشار با دسته‌بندی‌های تخصصی و گروه های مرتبط : انواع کلید و پریزهای برقی و صنعتی, نیروگاه, تجهیزات برق و الکترونیک, استعلام اطلاع رسانی میگردد.

آگهی گزار
شرکت مدیریت تولید برق بیستون (سهامی خاص)
استان
کد پارس نماد
9236134
شماره آگهی
2507
تاریخ شروع
1404/04/16
تاریخ درج
1404/04/16
تاریخ خاتمه آگهی
1404/04/22
منبع
سایت 1404.4.16
عنوان آگهی
استعلام خرید سوئیچ فشار , استعلام خرید سوئیچ فشار
شرح آگهی

شرکت مدیریت تولید برق بیستون (سهامی خاص)
مهلت 1404.4.22
استعلام خرید سوئیچ فشار - درخواست 2507
پیشنهاد دهنده گرامی خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق شرایط ذیل آخرین قیمت پیشنهادی خود را تعیین و ذیل برگه را مهر و امضاء نمایید.
1- DIFF PRESSURE SWITCH SIZE CONNECTION LEG HI AND LOW = 1/4 INCH NPT OPERATING RANGE = 0.5 TO 6 BAR PROOF RANG = 7 BAR TEMPRATURE RANG = 80 C ELECTRICAL RATING = 125VDC, 2A DISTANCE BETWEEN HI PRESSURE AND LOW PRESSURE LEGS = 224 mm به تعداد 4
2- DIFF PRESSURE SWITCH SIZE CONNECTION LEG HI AND LOW = 1/4 INCH NPT OPERATING RANGE = 3 TO 04BAR PROOF RANG = 324 BAR TEMPRATURE RANG = 80 C ELECTRICAL RATING = 125VDC, 2A DISTANCE BETWEEN HI PRESSURE AND LOW PRESSURE LEGS = 214 mm به تعداد 4
شرایط عمومی استعلام بها
پیشنهاد قیمت میبایست به صورت خوانا و بدون قید و شرط و قلم خوردگی باشد و تا تاریخ 1404.4.22 ارسال گردد.
به پیشنهاداتی که مشروط مبهم و فاقد امضاء و مهر باشد و یا بعد از انعقاد مدت مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
قیمت ارائه شده حداقل بایستی 30 روز از تاریخ مورد نظر اعتبار داشته باشد.
محل تحویل کالا انبار نیروگاه بیستون بوده و هزینه حمل بعهده فروشنده میباشد و میبایست در قیمت پیشنهادی لحاظ نماید.
در صورتیکه زمان تحویل بیش از هفت روز کاری باشد فروشنده میباست نسبت به انعقاد قرارداد و ارائه ضمانتنامه بانکی معادل 10 درصد مبلغ کل قرارداد اقدام نماید مبلغ پیش پرداخت 25 درصد مبلغ کل قرارداد و در قبال اخذ ضمانتنامه بانکی قابل پرداخت میباشد.
کالای ارسالی می بایست تو و اصلی بوده و کالای استوک قابل قبول نمی باشد.
شرایط پرداخت کلا طی سه قسط پرداخت می گردد 50 درصد 10 روز کاری پس از تحویل کالا و تایید فنی و ارسال صورتحساب نهایی ( مودیان مالیاتی)، 30 درصد یک ماه پس از پرداخت اول ، 30 درصد آخر یک ماه پس از پرداخت دوم
آدرس : کیلومتر 25 جاده کرمانشاه به همدان، صندوق پستی 9 67375 ، کدپستی : 6737195754 ، تلفن : 34642020-083، فاکس : 34642700-083 دفتر تهران صندوق پستی 7418 - 14155 ، تلفن : 88798938 - 021 ، فاکس: 88793158 - 021 Web: http://www.bisotounps.ir Email: info@bisotounps.ir

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین‌ المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاوره‌ای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارس‌نماد داده‌ها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

مناقصات

مناقصه تجهیزات برق

,

مناقصه

مناقصات تجهیزات الکتریکی

,

مناقصات

مناقصه قطعات الکتریکی

,

مناقصه

مناقصات ملزومات برقی

,

مناقصات

مناقصه خرید کنتور برق

,

مناقصه

مناقصات خرید رله

,

مناقصات

مناقصه خرید کلید و پریز

,

مناقصه

مناقصات توربین

,

مناقصات

مناقصه ترانسفورماتور

,

مناقصه

مناقصات دیزل

,

مناقصات

مناقصه PLC

,

مناقصه

مناقصات UPS

,

مناقصات

مناقصه تجهیزات نیروگاهی

,

مناقصه

مناقصات انرژی خورشیدی

,

مناقصات

مناقصه یراق آلات شبکه

,

مناقصه

مناقصات خرید تجهیزات برقی

,

مناقصات

مناقصه تجهیزات نیروگاهی

,

مناقصه

مناقصات تاسیسات برقی

,

ورود به سایت ستاد

آدرس سایت ستاد

,

راهنمای ورود و استفاده از سایت سامانه ستاد

www.setadiran.ir

,

ثبت نام سامانه ستاد

راهنمای ورود به سایت تدارکات الکترونیکی دولت

,

استعلام خرید

مزایده معادن سایت ستاد

,

سایت ستاد

سامانه ستاد

,

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

استعلام خرید

,

استعلام ستاد ایران

مناقصه ستاد ایران سایت ستاد ایران

,

مزايده ستاد ایران سایت ستاد ایران

استعلام خرید سایت ذوب آهن

,

خرید های جزیی

استعلام خرید کالا و خدمات

,

استعلام خرید ارگان های دولتی

استعلام خرید شرکت های خصوصی

,

استعلام گمرک ایران

استعلام ماشین اداری

,

استعلام خرید مصالح

استعلام آهن

,

استعلام تجهیزات برق


آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
رئیسی  
16:05 1404/04/16

مراحل ارسال و دریافت کالا، در سامانه مناقصه چگونه انجام می شود؟

پاسخ: جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شرکت پارس نمادداده ها (خبرگزاری مناقصه و مزایده) کل کشور تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱-۸۸۳۴۹۶۷۰-۵

کد امنیتی