جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

استعلام بها و موضوع استعلام استعلام بهاه خرید موتور سیکلت به اطلاع کلیه شرکت‌ها و افراد متخصص واجد شرایط می‌رساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9252304 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/04/19 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/04/21 و محل اجرای پروژه : استان کردستان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام بهاه خرید موتور سیکلت با دسته‌بندی‌های تخصصی و گروه های مرتبط : انواع خودروی سبک, استعلام اطلاع رسانی میگردد.

آگهی گزار
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان
استان
کد پارس نماد
9252304
شماره آگهی
-
تاریخ شروع
1404/04/19
تاریخ درج
1404/04/19
تاریخ خاتمه آگهی
1404/04/21
منبع
سایت 1404.04.19
عنوان آگهی
استعلام بهاه خرید موتور سیکلت , استعلام بهاه خرید موتور سیکلت
شرح آگهی

شرایط استعلام بهاه خرید موتور سیکلت های مورد نیاز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان در نظر دارد نسبت به خرید 5 دستگاه موتور سیکلت 150 سی سی مورد نیاز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه با شرایط و مشخصات مندرج در اسناد استعلام بهاء از تامین کنندگان تولید کنندگان و نمایندگیهای مجاز که در همین زمینه دارای مجوزهای لازم و معتبر از سوی سازمانهای ذیصلاح می باشند از طریق برگزاری استعلام بهاء اقدام نماید.
ماده (1) موضوع استعلام بهاء .
۱-۱) عبارت است از خرید 5 دستگاه موتور سیکلت 150 سی سی مورد نیاز معاونت بهداشتی دانشگاه برابر مشخصات فنی پیوست که تماماً جزء لاینفک قرار داد محسوب می گردند
ماده (2) مدت تحویل موضوع استعلام بهاء
۲-۱) مدت زمان تحویل موضوع استعلام بهاء سه 3 ماه از تاریخ اعلام برنده میباشد. لازم به ذکر است در صورت صلاحدید و توافق طرفین می توانند این زمان را حداکثر به مدت یک ماه 1 ماه قابل تمدید می باشد.
ماده (3) آدرس خریدار : استان کردستان - سنندج، خیابان پاسداران بلوار شهدای نیرو انتظامی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کردستان کدپستی 6617713140
3-1- آدرس محل تحویل موضوع استعلام : استان کردستان ، شهرستان سنندج، خیابان اردلان، انبار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ماده (4) مهلت دریافت اسناد استعلام بهاء : متقاضیان میتوانند از تاریخ 1404.4.16 لغایت 1404.4.21 برای دریافت اسناد و شرایط استعلام بهاء و قرارداد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مراجعه نمایند .
تبصره: کلیه مراحل مربوط به برگزاری استعلام بهاء مذکور صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ایران انجام می گیرد لذا شرکت کنندگان الزاماً از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت و ارائه کلیه اسناد استعلام بهاء، قرارداد و مدارک درخواستی اقدام نمایند.
- مهلت ثبت و ارائه اسناد و پیشنهادات استعلام بهاء : استعلام بهاء بصورت یک مرحله ای بوده شرکت کنندگان در استعلام بهاء می توانند سپرده شرکت در استعلام بهاء پاکت الف ، اسناد استعلام بهاء و مدارک درخواستی پاکت ب ) و پیشنهاد قیمت خود پاکت ج ) را تا تاریخ 1404.4.21 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت درج و ارائه نمایند.
تبصره : به استناد ابلاغیه دبیر کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مبنی بر الزام بکارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت های (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم صرفا اسناد پاکت های پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) استاد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
6- شرح محتویات مربوط به پاکات ب و ج :
6-1- پاکت ب : حاوی مدارک فنی بازرگانی دارای مهر و امضاء الکترونیکی
مدارک لازم مربوط به شرکت ها .
1- مدارک لازم مربوط به اشخاص حقوقی (شرکت)
1- ارائه اساسنامه شرکت
2- ارائه آگهی روزنامه رسمی کشور و آخرین تغییرات دارنده حق امضاء مجاز شرکت و آگهی تأسیس شرکت
جهت رویت اطلاعات بیشتر اصل اگهی به قسمت تصویر اگهی در سایت مناقصات پارس نماد مراجعه فرمایید 

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین‌ المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاوره‌ای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارس‌نماد داده‌ها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سایت ستاد

آدرس سایت ستاد

,

راهنمای ورود و استفاده از سایت سامانه ستاد

www.setadiran.ir

,

ثبت نام سامانه ستاد

راهنمای ورود به سایت تدارکات الکترونیکی دولت

,

استعلام خرید

مزایده معادن سایت ستاد

,

سایت ستاد

سامانه ستاد

,

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

استعلام خرید

,

استعلام ستاد ایران

مناقصه ستاد ایران سایت ستاد ایران

,

مزايده ستاد ایران سایت ستاد ایران

استعلام خرید سایت ذوب آهن

,

خرید های جزیی

استعلام خرید کالا و خدمات

,

استعلام خرید ارگان های دولتی

استعلام خرید شرکت های خصوصی

,

استعلام گمرک ایران

استعلام ماشین اداری

,

استعلام خرید مصالح

استعلام آهن

,

استعلام تجهیزات برق


آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
بیدی  
12:17 1404/04/19

مراحل ارسال و دریافت کالا، در سامانه مناقصه چگونه انجام می شود؟

احمدی  
12:22 1404/04/19

من دنبال موتورسیلکت هستم این آگهی به درد خورد

کد امنیتی