جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام فراخوان مناقصه عمومی پروژه تعویض ورق های فلزی و ایزوگام منازل سازمانی و ادارات داخلی به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9360866 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/05/12 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/05/22 و محل اجرای پروژه : استان خوزستان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : فراخوان مناقصه عمومی پروژه تعویض ورق های فلزی و ایزوگام منازل سازمانی و ادارات داخلی با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : انواع عایق های رطوبتی ،حرارتی ،صوتی, صنایع ورقکاری, ساختمان, ساختمان رتبه بالا 100 میلیارد ریال, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
فراخوان مناقصه عمومی (ارزیابی کیفی)
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م آج . 1404.0048 شماره فراخوان ثبت شده در سامانه ستاد 2004093228000230
مربوط به پروژه تعویض ورق های فلزی و ایزوگام منازل سازمانی و ادارات داخلی
توجه : اعلام آمادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفاً بصورت الکترونیکی (توکن) و از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد ایران می باشد..
الف - شرح مختصر:
1-عملیات تخریب و برچیدن - عملیات خاکی با دست و ماشین بتن ریزی - عایقکاری رطوبتی و حراراتی - - کارهای فولادی سبک - عملیات رنگ آمیزی - برچیدن کارگاه
2-تهیه کالا و مصالح ، ماشین آلات و ابزار کار مورد نیاز پروژه بعهده و هزینه پیمانکار می باشد .
3-پروژه تعدیل پذیر میباشد.
ب برآورد کار فرما محل و مدت انجام
محل انجام خدمات ، خوزستان - شهرستان امیدیه - منازل سازمانی و ادارات داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری .
- مدت اجرای پروژه 12 ماه و دوره نگهداری 12 ماه می باشد.
برآورد تقریبی کارفرما معادل 160.555.867.005ریال می باشد.
ج - شرایط مناقصه گران متقاضی
مناقصه گران باید دارای حداقل رتبه 5 ابنیه و ساختمان ( با ظرفیت آزاد ارجاع کار ) از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند.
ارائه گواهی نامه تائید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمان انعقاد قرارداد الزامی میباشد.
ارائه آگهی تاسیس و آخرین تغییرات معتبر .
ارائه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (مناقصه) به مبلغ 8.027.793.350 ریال و همچنین ده درصد مبلغ پیمان در صورت برنده شدن) بعنوان تضمین انجام تعهدات ضمنا در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکت های بومی می باشد.
ارائه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب IR190100004001119106377061 تمرکز وجوه سپرده نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است بصورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در امیدیه محوطه غیر صنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ساختمان 200 اتاق 206 در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نماید.
ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت (10) روز) معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت 10 روز) دیگر قابل تمدید باشد. متقاضی بر اساس ماده 22 قانون برگزاری مناقصات موظف به اعلام شماره دورنگار فعال بمنظور ارسال مکاتبات میباشد و ارسال هرگونه مکاتبه به دورنگار اعلامی به منزله تصدیق دریافت آن از سوی متقاضی است.
قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
هزینه درج آگهی در روزنامه ها بعهده برنده مناقصه می باشد.
مناقصه گران موظفند آنالیز بهای مبلغ پیشنهادی را بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده تهیه تکمیل و همراه پیشنهاد نرخ پاکت (ج) ارائه دهند و در صورت عدم ارائه تجزیه بها.
نرخ پیشنهادی قرائت نمی شود.
د محل و مهلت دریافت اسناد
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت استاد و اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد ایران مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق بند (الف) ماده 16 آئین نامه اجرایی بند (ج) ماده 12 قانون برگزاری مناقصات ارزیابی کیفی بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران بعمل اید حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به مناقصه 55 می باشد.
مهلت دریافت استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی غیر حضوری از ساعت 8:00 صبح تاریخ 1404.05.15 تا ساعت 14:00 تاریخ 1404.05.22
مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی غیر حضوری تا ساعت 14:00 تاریخ 1404.06.05
مهلت توزیع اسناد مناقصه تا ساعت 14:00 تاریخ 1404.07.02
مبلغ خرید استاد و شماره حساب واریز مبلغ 3.200.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه به نشانی سایت ستاد ایران
ه محل زمان تحویل و گشایش پیشنهادها
متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1404.07.13 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند. ضمناً پیشنهادات در همان روز یکشه مورخ 1404.07.13 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است.
ضمناً مهلت و محل تحویل فیزیکی تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار تا ساعت 9:00 روز یکشنبه مورخ 1404.07.13 در محل کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در آدرس فوق الذکر می باشد. در صورت هر گونه تغییر در زمان و تاریخ به مناقصه گران اطلاع رسانی خواهد شد.
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد.
نشانی خوزستان امیدیه - محوطه غیر صنعتی ساختمان 200 امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152632703
http:.iets.mporg.ir
www.nisoc.it
www.shana.ir
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

حداقل ضوابط صلاحیت مناقصه در مناقصه های ساختمانی چیست؟