جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو  به اطلاع کلیه شرکت‌ها و افراد متخصص واجد شرایط می‌رساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9442369 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/05/30 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/06/02 و محل اجرای پروژه : استان خراسان جنوبی , تهران, اصفهان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو  با دسته‌بندی‌های تخصصی و گروه های مرتبط : مواد غذایی, استعلام اطلاع رسانی میگردد.

آگهی گزار
شرکت ذغالسنگ نگین طبس (سهامی عام)
کد پارس نماد
9442369
شماره آگهی
-
تاریخ شروع
1404/05/30
تاریخ درج
1404/05/30
تاریخ خاتمه آگهی
1404/06/02
منبع
سایت 1404.05.30
عنوان آگهی
استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو , استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو 
شرح آگهی

شرکت ذغالسنگ نگین طبس (سهامی عام)
مهلت 1404.05.29 - 1404.06.02
موضوع: استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو 
خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط ذیل با دقت نسبت به اعلام بهترین پیشنهاد خود در این برگ اقدام و پس از مهر، امضا و اسکن در سامانه استعلام خرید الکترونیکی این شرکت به آدرس www.simaTender.ir بارگذاری نمایید ارایه قیمت طی پیش فاکتور به تنهایی مورد قبول نمی باشد.

آیتم مشخصات و نوع کالا / خدمات مورد استعلام  تعداد/ مقدار واحد
1 برنج هندی درجه یک برند سرآشپز و گیسو  10 تن 

- جمع کل مبلغ استعلام بدون احتساب ارزش افزوده لحاظ و درج گردد 
- کلیه کسورات قانونی به عهده فروشنده می باشد 
- هزینه حمل (بدون بارنامه رسمی) و خدمات تعمیرات و بازسازی مشمول کسورات بیمه خواهد بود 
-  زمان تحویل، اصالت کالا، برند و کشور سازنده مشخص گردد 
شرایط و توضیحات : 
1- اسکن تکمیل شده این فرم پس از مهر و امضاء مجاز و مشخصات کامل موضوع استعلام از جمله عکس و کاتالوگ پیوست شود و (بصورت یک فایل PDF)  در سامانه استعلام خرید الکترونیکی به آدرس Www.SimaTender.ir بارگذاری گردد 
2- تسویه حساب پس از تحویل و تأئید فنی توسط کارشناس این شرکت و ارائه صورتحساب و کسر کلیه کسورات قانونی پرداخت می گردد. 
3- لازم به ذکر است اجناس تحویلی در این شرکت در صورت داشتن ضمانت نامه و ORGINAL بودن کالا مورد تائید خواهد گرفت و در صورت نقصان و داشتن هرگونه اشکال کالا عودت داده خواهد شد و خسارت ایجاد شده به تجهیزات این شرکت و همچنین هزینه حمل بر عهده تامین کننده کالا خواهد بود. 
4- پیش پرداخت صرفا در قبال ارائه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود . 
5- ارائه کلیه مدارک فنی و مستندات شامل کاتالوگ نقشه و .... در هنگام ارائه پیشنهاد قیمت الزامی میباشد .
دفتر اصفهان: 
کد پستی 8163944751
تلفن 36631279  - 031 
فکس 36621352 - 031 
دفتر طبس: 
کد پستی: 9791769197 
تلفن: 32822070 - 056 
فکس 32828423 - 056 
معدن طبس: کیلومتر 80 جنوب شرقی شهرستان طبس معادن پرورده 23832070 - 056 - 32828740 - 056 
دفتر مرکزی: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ساعتی کوچه ساعی 2 - پلاک 31 طبقه 2 کد پستی 1511934616 - تلفن 88655499 - 021 فکس 88780337 - 021 
www.negintabas.ir/info@negintabas.ir

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین‌ المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاوره‌ای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارس‌نماد داده‌ها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سایت ستاد

آدرس سایت ستاد

,

راهنمای ورود و استفاده از سایت سامانه ستاد

www.setadiran.ir

,

ثبت نام سامانه ستاد

راهنمای ورود به سایت تدارکات الکترونیکی دولت

,

استعلام خرید

مزایده معادن سایت ستاد

,

سایت ستاد

سامانه ستاد

,

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

استعلام خرید

,

استعلام ستاد ایران

مناقصه ستاد ایران سایت ستاد ایران

,

مزايده ستاد ایران سایت ستاد ایران

استعلام خرید سایت ذوب آهن

,

خرید های جزیی

استعلام خرید کالا و خدمات

,

استعلام خرید ارگان های دولتی

استعلام خرید شرکت های خصوصی

,

استعلام گمرک ایران

استعلام ماشین اداری

,

استعلام خرید مصالح

استعلام آهن

,

استعلام تجهیزات برق


آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
یوسفی  
12:02 1404/05/30

سلام و خسته نباشید، بعد از برنده شدن در استعلام، شرایط حمل و بارگیری ، برعهده برنده مناقصه می باشد یا مناقصه گر ؟

پاسخ: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مناقصه لطفا با مناقصه گزار تماس حاصل فرمایید.

کد امنیتی