جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9442369 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/05/30 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/06/02 و محل اجرای پروژه : استان خراسان جنوبی , تهران, اصفهان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : مواد غذایی, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
شرکت ذغالسنگ نگین طبس (سهامی عام)
مهلت 1404.05.29 - 1404.06.02
موضوع: استعلام خرید 10 تن برنج هندی برند سرآشپز و گیسو
خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط ذیل با دقت نسبت به اعلام بهترین پیشنهاد خود در این برگ اقدام و پس از مهر، امضا و اسکن در سامانه استعلام خرید الکترونیکی این شرکت به آدرس www.simaTender.ir بارگذاری نمایید ارایه قیمت طی پیش فاکتور به تنهایی مورد قبول نمی باشد.
| آیتم | مشخصات و نوع کالا / خدمات مورد استعلام | تعداد/ مقدار | واحد |
| 1 | برنج هندی درجه یک برند سرآشپز و گیسو | 10 | تن |
- جمع کل مبلغ استعلام بدون احتساب ارزش افزوده لحاظ و درج گردد
- کلیه کسورات قانونی به عهده فروشنده می باشد
- هزینه حمل (بدون بارنامه رسمی) و خدمات تعمیرات و بازسازی مشمول کسورات بیمه خواهد بود
- زمان تحویل، اصالت کالا، برند و کشور سازنده مشخص گردد
شرایط و توضیحات :
1- اسکن تکمیل شده این فرم پس از مهر و امضاء مجاز و مشخصات کامل موضوع استعلام از جمله عکس و کاتالوگ پیوست شود و (بصورت یک فایل PDF) در سامانه استعلام خرید الکترونیکی به آدرس Www.SimaTender.ir بارگذاری گردد
2- تسویه حساب پس از تحویل و تأئید فنی توسط کارشناس این شرکت و ارائه صورتحساب و کسر کلیه کسورات قانونی پرداخت می گردد.
3- لازم به ذکر است اجناس تحویلی در این شرکت در صورت داشتن ضمانت نامه و ORGINAL بودن کالا مورد تائید خواهد گرفت و در صورت نقصان و داشتن هرگونه اشکال کالا عودت داده خواهد شد و خسارت ایجاد شده به تجهیزات این شرکت و همچنین هزینه حمل بر عهده تامین کننده کالا خواهد بود.
4- پیش پرداخت صرفا در قبال ارائه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود .
5- ارائه کلیه مدارک فنی و مستندات شامل کاتالوگ نقشه و .... در هنگام ارائه پیشنهاد قیمت الزامی میباشد .
دفتر اصفهان:
کد پستی 8163944751
تلفن 36631279 - 031
فکس 36621352 - 031
دفتر طبس:
کد پستی: 9791769197
تلفن: 32822070 - 056
فکس 32828423 - 056
معدن طبس: کیلومتر 80 جنوب شرقی شهرستان طبس معادن پرورده 23832070 - 056 - 32828740 - 056
دفتر مرکزی: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ساعتی کوچه ساعی 2 - پلاک 31 طبقه 2 کد پستی 1511934616 - تلفن 88655499 - 021 فکس 88780337 - 021
www.negintabas.ir/info@negintabas.ir
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.

سلام و خسته نباشید، بعد از برنده شدن در استعلام، شرایط حمل و بارگیری ، برعهده برنده مناقصه می باشد یا مناقصه گر ؟
پاسخ: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مناقصه لطفا با مناقصه گزار تماس حاصل فرمایید.