جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
مناقصه عمومی خرید، تامین قطعات، پشتیبانی، نگهداری، جمع آوری پالایش و ارسال بر خط اطلاعات دستگاه های تردد از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9775630 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/08/10 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/08/14 میباشد.
این مناقصه در استان کردستان با دسته بندی های صنفی و تخصصی پیمانکاری مخابرات, سیستم های حفاظتی-دوربین مدار بسته،دزدگیر،آیفون تصویری و آنتن مرکزی, تجهیزات راه, کامپیوتر, اینترنت شبکه, اتوماسیون اداری برگزار میشود.
شماره مناقصه : 73/04/50
شماره مناقصه در سامانه ستاد : 2004001173000053
مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش فشرده
کارفرما: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان به آدرس: سنندج، چهارراه اکباتان، روبروی استادیوم ملک نیا، کد پستی 6615763154
موضوع: درج آگهی یک مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی خرید، تامین قطعات، پشتیبانی، نگهداری، جمع آوری پالایش و ارسال بر خط اطلاعات دستگاه های تردد
شماری مبلغ برآورد اولیه : طبق جدول ذیل می باشد.
| ردیف | عنوان | شماره مناقصه | شماره مناقصه در سامانه ستاد | برآورد اولیه به ریال | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به ریال |
| 1 | درج آگهی یک مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی خرید، تامین قطعات، پشتیبانی، نگهداری، جمع آوری، پالایش و ارسال بر خط اطلاعات دستگاه های تردد شماری | 73/04/50 | 2004001173000053 | 27.540.916.160 | 1.388.000.000 |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : طبق جدول فوق به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و یا سایر تضامین اعلام شده طبق تصویب نامه هیأت محترم وزیران به شماره 123402 / ت 50659 هـ مورخ 1394.09.22 می باشد.
شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دارای صلاحیت گواهی انفورماتیک پایه 5 مرتبط با تردد شماری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مجاز به شرکت در مناقصه می باشند.
مدارک و اسناد مناقصه از تاریخ 1404.08.17 در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد) ستاد ایران از ساعت 08:00 قابل دریافت می باشد.
مهلت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار نوبت دوم آگهی به مدت 7 روز و تا ساعت 19:00 مورخ 1404.08.14 از سامانه مذکور می باشد.
مهلت تحویل پیشنهادها و درج آن در سامانه ستاد به مدت 14 روز و حداکثر تا تاریخ 1404.08.28 ساعت اداری ( تحویل فیزیکی پاکت ارزیابی و پاکت الف تا ساعت 15 به دبیرخانه اداره کل و بارگذاری اسناد مناقصه تا ساعت 19 در سامانه ستاد) می باشد زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت ساعت 8:00 صبح 1404.09.02 می باشد.
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه عمومی خرید، تامین قطعات، پشتیبانی، نگهداری، جمع آوری پالایش و ارسال بر خط اطلاعات دستگاه های تردد با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
