جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
مناقصه خرید مصالح موردنیاز کارخانه آسفالت از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9804585 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/08/14 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/08/28 میباشد.
این مناقصه در استان آذربایجان غربی با دسته بندی های صنفی و تخصصی تجهیزات و ساخت کارخانجات آسفالت, مصالح ساختمانی, مواد معدنی برگزار میشود.
آگهی فراخوان مناقصه عمومی اول
خرید مصالح موردنیاز کارخانه آسفالت
فراخوان شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره 2004005763000011
نوبت اول
شهرداری سلماس به استناد بودجه مصوب سال 1404 و مصوبه 1874.15 ش مورخه 1403.12.26 شورای محترم اسلامی شهر و نظریه کمیته انطباق به شماره 16.15103 مورخه 1403.12.29 و بلا مانع شورای اسلامی شهر به شماره 22.15 ش مورخه 1404.12.17 و در اجرای ماده 4 آیین نامه مالی شهرداریها و درخواست سرپرست محترم امور عمرانی شهرداری سلماس در نظر دارد نسبت به خرید مصالح موردنیاز کارخانه آسفالت شهرداری را از طریق مناقصه عمومی با شرایط مشروحه ذیل از اشخاص واجد شرایط خریداری نماید. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد ایران مراجعه فرمائید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها و عقد قرارداد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس
1- موضوع مناقصه : خرید مصالح موردنیاز کارخانه آسفالت جهت تولید آسفالت به شرح جدول ذیل:
| ردیف | نوع مصالح | مشخصات فنی | مقدار |
| 1 | ماسه شکسته 6-0 | مطابق مشخصات فنی و استاندارد نشریه 101 | 16000 تن |
| 2 | شن نخودی 12-6 | 7000 تن | |
| 3 | شن بادامی 19-13 | 3000 تن |
2- شرکت کنندگان مجاز در مناقصه: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که پروانه بهره برداری از اداره صنعت و معدن و پروانه کاربرد علامت استاندارد پروانه استاندارد را دارا باشند مجاز به شرکت در مناقصه هستند.
3- محل تحویل: هزینه بارگیری، حمل و تخلیه بتن پلاکها در معابر سطح شهر سلماس و با اعلام نظر دفتر فنی شهرداری بر عهده فروشنده می باشد.
4- قیمت پیشنهادی: تعین برنده بر اساس بها تمام شده در برگ پیشنهاد قیمت میباشد.
5- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 6.500.000.000 شش میلیارد و پانصد میلیون ریال معادل 5 درصد اعتبار تخصیص یافته بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه با بصورت نقد واریز بحساب 0116383187000 سپرده شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی سلماس شناسه ملی شهرداری : 14002837081 شماره شبا حساب سپرده :2740170000000116383187000 IR
6- مدت قرارداد : 3 ماه بعد از امضاء قرارداد
7- آخرین مهلت دریافت اسناد: ساعت 12:00 بعد از ظهر روز 4شنبه مورخه 1404.08.28 می باشد.
8- آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت 12:00 بعد از ظهر روز 3شنبه مورخه 1404.09.11 می باشد.
9- تاریخ گشایش پیشنهادها: ساعت 14:45 بعد از ظهر روز 3شنبه مورخه 1404.09.11 می باشد.
تاریخ اعلام نظر کمیسیون پس از مفتوح قرائت نظر کمیسیون ظرف هفت روز به استثناء ایام تعطیل اعلام خواهد شد.
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد قبول شدگان بترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد.
شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 1337.10.27 مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد
سایر شایط
کلیه هزینه های تشریفات و چاپ آگهي هاي مناقصه بعهده برنده مناقصه می باشد.
مدت ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن به مدت 7 روز میباشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت نامه شرکت در مناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.
رعایت کلیه مقررات و بخشنامه هاي شهرداري و سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری و سایر مقررات حاکم بر تامین کنندگان مصالح الزامی میباشد.
به استناد بند (ه) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات، از کلیه مناقصه گران شرکت کننده در مناقصه دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکتها برابر بند 9 صدر الذکر در دفتر کار شهردار محترم حضور بهم رسانند.
با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده ارائه گواهینامه ثبت نام موقت مالیات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است.
ارائه کپی صلاحیت و رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری کپی اساسنامه و مدارک ثبت شرکت آگهی روزنامه با آخرین تغییرات
هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران با هم تبانی کرده اند طبق ماده 56 آیین نامه تشخیص صلاحیت برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
کلیه مصالح تحویلی میبایستی مطابق با مشخصات فنی مندرج در نشریه 101 راهسازی باشد.
کارفرما در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا 25 درصد مختار میباشد و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
پرداخت کلیه کسورات قانونی تابع مقررات مربوطه و کلاً بعهده پیمانکار می باشد.
متقتضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه و یا دریافت اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها و یا سایت www.salmasli.ir شهرداری
سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 7- 35243006 -044 امور قراردادها تماس حاصل فرمایند.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است.
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه خرید مصالح موردنیاز کارخانه آسفالت با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
