جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
مناقصه خرید انواع تجهیزات برقی و بالابر 14 متری نوبت دوم از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9831768 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/08/20 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/08/25 میباشد.
این مناقصه در استان اردبیل با دسته بندی های صنفی و تخصصی بالابر صنعتی, صنایع روشنایی, کنتور برق, تجهیزات پارک و مبلمان شهری, اتوماسیون ، مراکز کنترل صنعتی, کامپیوتر, اینترنت شبکه, تجهیزات مخابرات, تجهیزات و پیمانکاری قرائت کنتور, تجهیزات برق و الکترونیک برگزار میشود.
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی
نوبت دوم
خرید انواع تجهیزات برقی و بالابر 14 متری
1. نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
2. آدرس مناقصه گذار: اردبیل - شهرک اداری بعثت (کارشناسان) شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تلفنهای 9 - 33741601-045
3. موضوع مناقصه : موضوع مناقصه عبارت است از خرید کالاهای مندرحج در جدول ذیل:
| ردیف | شرح کالا | تعداد/ واحد | مبلغ سپرده | زمان بازگشایی پاکات |
| 1 | انواع کنتور فهام یک | 2500 دستگاه | 16.815.000.000 ریال | روز 1شنبه مورخه 1404.09.09 |
| مودم قرائت از رادور کنتور هوشمند فهام دو | 10000 دستگاه | |||
| 2 | انواع چراغ خیابانی led | 6380 دستگاه | 8.265.000.000 ریال | روز 1شنبه مورخه 1404.09.09 |
| 3 | بالابر 14 متری | 3 دستگاه | 6.495.000.000 ریال | روز 1شنبه مورخه 1404.09.09 |
4. سپرده شرکت در مناقصه : سپرده شرکت در مناقصه به شرح جدول فوق می باشد
5- محل خرید اسناد مناقصه :
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس سایت ستاد ایران انجام خواهد شد.
واجدین شرایط می توانند از روز 2شنبه مورخه 1404.8.19 لغایت روز 1شنبه مورخه 1404.8.25 نسبت به دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه فوق الذکر اقدام نمایند
لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
6- تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه:
مناقصه گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخه 1404.9.9 اسناد مربوطه را به هر دو روش زیر:
الف- از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
ب- و همچنین پاکت های پاکت الف را بعد از بارگذاری در سامانه به صورت در بسته و لاک و مهر شده در داخل لفافه لاک و مهر شده به صورت فیزیکی تا یک ساعت قبل از شروع جلسه مناقصه طبق توضیحات شرایط مناقصه به دبیرخانه شرکت (اردبیل - شهرک اداری بعثت - کارشناسان) شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به کد پستی 5613643355 ارسال نمایند.
7- پاکتهایی که دیرتر از این مهلت تسلیم شود دریافت نخواهد گردید
8- پبشنهاد دهندگان ملزم به ارسال اسناد و پیشنهاد قیمت بصورت الکترونیکی می باشند.
9- محل برگزاری جلسه مناقصه : اتاق جلسه واقع در طبقه سوم شرکت می باشد.
10- زمان برگزاری جلسه اول مناقصه: جلسه مناقصه راس ساعت 13 روز یکشنبه مورخه 1404.9.9 می باشد.
11- زمان برگزاری جلسات بعدی در جلسه اول مناقصه مشخص و طی نامه به اطلاع پیشنهاددهندگان خواهد رسید.
12- حضور پیشنهاددهندگان یا نماینده آنها در جلسه نهایی (بازگشایی پاکات ج) مناقصه با ارائه معرفی نامه کتبی آزاد می باشد
13- مناقصه در دو مرحله همراه با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی برگزار می گردد
14- دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد
15- پرداخت وجه اقلام موضوع مناقصه به صورت نقدی خواهد بود.
16- در صورت درخواست کتبی فروشنده، معادل 10 درصد مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت در وجه فروشنده قابل پرداخت خواهد بود
17- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده برندگان مناقصه خواهد بود
18- به پیشنهاد های فاقد امضاء،مشروط، مخدوش (لاک گرفته و یا قلم خورد) مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد
19- پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده تضمین های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و حسب مورد ضمانتنامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید. به پیشنهاد های فاقد سپرده، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
20- بهای پیشنهادی باید به تفکیک اقلام و به مبلغ مشخص تعیین و بارگزاری گردد
21- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است
22- رعایت استانداردهای وزارت نیرو الزامیست.
23- پرداخت هزینه چاپ اگهی های مناقصه در جراید و حمل و بیمه کالا به عهده برندگان مناقصه خواهد بود
24- جهت بازبینی آگهی به آدرس: سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir مراجعه فرمایید
تاریخ انتشار نوبت دوم 1404.8.20
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه خرید انواع تجهیزات برقی و بالابر 14 متری نوبت دوم با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
