جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
مناقصه واگذاری راهبری خدمات پشتیبانی اداری و عمومی و سیستم های مکانیزه از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9835340 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/08/21 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/08/28 میباشد.
این مناقصه در استان خراسان رضوی با دسته بندی های صنفی و تخصصی ایاب و ذهاب, تاسیسات ساختمانی, تاسیسات ساختمانی رتبه بالا 100 میلیارد ریال, تامین نیروی انسانی, تایپ و پانچ و خدمات اداری, فضای سبز, حمل و نقل جاده ای برگزار میشود.
آگهی مناقصه شماره 814/08/38210 - نوبت اول ؟
مناقصه گزار: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی
موضوع مناقصه : مناقصه واگذاری راهبری خدمات پشتیبانی اداری و عمومی و سیستم های مکانیزه
تاریخ، مهلت و نشانی محل دریافت و تحویل استعلام ارزیابی: دارندگان گواهینامه صلاحیت ایمنی معتبر و صلاحیت رتبه بندی معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه با کد تایید شده در زمینه ی (1 - حمل و نقل 2 - خدمات عمومی 3- تعمیر و نگهداری 4- نگهداری و خدمات فضای سبز 5- امور تاسیساتی) ، صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی میتوانند جهت دریافت فرم استعلام ارزیابی و فرم توانمندی بهداشتی ، ایمنی و زیست محیطی از تاریخ انتشار اولین نوبت آگهی (1404.08.21) به آدرس : درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه نمایند .
لازم بذکر است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، می بایست مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ستاد برای انجام مراحل عضویت با شماره 41934 - 021 تماس حاصل فرمایند.
نوع مناقصه : عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی به صورت یکپارچه
مبلغ برآورد مناقصه : 365.417.059.999 ریال.
مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : 18.270.853.000 ریال .
نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شامل ضمانت نامه بانکی و سایر موارد مطابق مفاد ماده 4 آیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوب 1394.09.22 که مدت اعتبار آن سه ماهه و این مدت حداکثر برای یک نوبت برابر مدت پیش بینی شده قابل تمدید می باشد . (ارائه ضمانتنامه از بانک های پاسارگاد سپه و توسعه گردشگری مطابق مقررات مورد قبول نمی باشد.)
مدت اجرای کار : یک سال شمسی
مهلت دریافت اسناد مناقصه: مناقصه گران صرفا بایستی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه و نسبت به دانلود اسناد اقدام نمایند . (در صورت
دریافت اسناد و مدارک مناقصه از سایر منابع، امکان شرکت در مناقصه و بارگذاری پاکت ها میسر نمی باشد).
امکان دریافت (دانلود) اسناد مناقصه از تاریخ چاپ اولین نوبت آگهی (1404.8.21) لغایت روز چهارشنبه مورخ 1404.08.28 ساعت 16
مهلت تحویل پیشنهادها از طریق سامانه تاد پیشنهادها (اسناد مناقصه و کلیه مدارک شامل پاکت الف و ب و ج) می بایست از آخرین روز توزیع اسناد مناقصه (1404.08.29 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1404.09.13 ساعت 16) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت توسط مناقصه گر بارگذاری گردد. ضمنا علاوه بر بارگذاری پاکت الف و ب و ج در سایت مذکور تا مهلت تعیین گردیده (ساعت 16 روز پنجشنبه مورخ 1404.09.13) فقط پاکت الف (تضمین)
به همراه دو نسخه تصویر ، بصورت فیزیکی نیز تحویل دبیرخانه کمیسیون تا مهلت تعیین شده گردد .
جلسه توضیح و تشریح اسناد : ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1404.09.02 در محل سالن جلسات منطقه، طبقه دوم برگزار می گردد.
زمان و مکان بازگشایی پاکات : ساعت 8:15 صبح روز یک شنبه مورخ 1404.09.30 شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه خراسان رضوی طبقه دوم (سالن جلسات منطقه)
مدت اعتبار پیشنهادها : بمدت 90 روز از تاریخ ارائه پیشنهادات است .
محل اجرای کار : مشهد مقدس و حوزه عملیاتی منطقه خراسان رضوی (نواحی تابعه)
آدرس سایت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و www.iets.mporg.ir
شرایط عمومی متقاضی :
1 - ارائه تصویر گواهینامه صلاحیت ایمنی معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی (در زمان عقد قرارداد الزامی است .)
2 - ارائه تصویر گواهینامه صلاحیت رتبه بندی معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه با کد تایید شده در زمینه های (1 - حمل و نقل 2 - خدمات عمومی 3- تعمیر و نگهداری 4- نگهداری و خدمات فضای سبز 5- امور تاسیساتی) صادره از کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
3- ارائه تصویر آگهی ثبتی (تاسیس شرکت).
4- ارائه تصویر آگهی ثبتی آخرین تغییرات شرکت.
5 - ارائه تصویر اساسنامه شرکت ممهور به مهر و امضاء مجاز .
6- تمامی مستندات اعلام شده در بندهای (1 الی 4) می بایست بصورت برابر با اصل (محضری) باشد .
7- قیمتها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد .
8- حد نصاب تعداد شرکت کنندگان در مناقصه حداقل با حضور 3 تعداد مناقصه گر الزامی می باشد .
9- درج امضای الکترونیکی اسناد به هنگام بارگذاری اسناد مناقصه از سوی مناقصه گر الزامی می باشد.
10- فرآیند انتخاب برنده مناقصه وفق دستور العمل ارزیابی مالی و تعیین کمترین قیمت متناسب در مناقصات وزارت نفت به شماره 150-20.2 مورخ
1404.04.31 مقام عالی وزارت نفت خواهد بود.
11- ضمناً با استناد به ردیف 2 ذیل ماده 16 و نیز بندهای الف و ب ذیل ماده 18 آ. 1 . گ از ق. ب. م عدم رضایت کارفرمایان پیشین و این منطقه مطمع نظر واقع و در صورت داشتن سابقه اخطار کتبی در پیمان های قبلی با این منطقه ، پاکات اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گرانی که دارای سابقه اخطار کتبی در پیمانهای قبلی با این منطقه باشند. بازگشایی نخواهد شد. (مناقصه گران می بایست صرفا اسناد خواسته شده را بارگذاری نموده و از بارگذاری دیگر اسناد اضافی خودداری نمایند).
دستگاه مناقصه گزار با توجه به معیارهای ذکر شده در فرم های تحویلی و مدارک دریافت شده نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران اقدام و بر اساس سامانه ستاد اقدامات مقتضی بعمل می آورد.
شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد : 2001091781000018
نوبت دوم یک شنبه 1404.8.25
روابط عمومی منطقه خراسان رضوی
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه واگذاری راهبری خدمات پشتیبانی اداری و عمومی و سیستم های مکانیزه با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
