جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید پنجره دو جداره به تعداد کل 62 عدد با اجرت نصب به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9843862 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/08/21 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/08/24 و محل اجرای پروژه : استان گیلان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید پنجره دو جداره به تعداد کل 62 عدد با اجرت نصب با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : انواع در و پنجره, پروفیل پی وی سی, مصالح ساختمانی, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
شرکت مدیریت تولید برق لوشان
فرم استعلام بهاء خرید کالا
تاریخ شروع: 1404.8.20
تاریخ پایان: 1404.8.24
شرکت / مؤسسه / فروشگاه محترم .....
این شرکت در نظر دارد تا نسبت به خرید پنجره دو جداره به تعداد کل 62 عدد با اجرت نصب مطابق مشخصات زیر اقدام نماید. لذا خواهشمند است ضمن مطالعه شرایط ذیل با دقت نسبت به اعلام بهترین پیشنهاد خرید در این برگ اقدام و پس از مهر و امضاء به این شرکت ارسال فرمایید.
| ردیف | نوع جنس | عرض | ارتفاع | تعداد |
| 1 | پنجره دو جداره | 142 سانتی متر | 184 سانتی متر | 52 عدد |
| 2 | پنجره دو جداره | 151 سانتی متر | 184 سانتی متر | 2 عدد |
| 3 | پنجره دو جداره | 128 سانتی متر | 184 سانتی متر | 7 عدد |
| 4 | پنجره دو جداره | 171 سانتی متر | 151 سانتی متر | 1 عدد |
مشخصات
1- پروفیل از کارخانه ماوی 4 کاناله
2- يراق accado آکادو ترک
3- شیشه دو جداره سوپر کلیر فلوت 4 و 6 میلی متر با گاز آرگون
4- به همراه چسب درزگیر پلی اورتان جی مکس
توضیحات:
1- کلیه ابعاد و اندازه های اعلامی در این برگه به مقدار تقریبی پیش بینی گردیده است
2- پیشنهاد دهنده می بایست قبل از شروع فعالیت، نسبت به اندازه گیری مجدد ابعاد محل نصب پنجره ها اقدام نماید.
3- جمع کل مبلغ با احتساب کرایه حمل و تحویل و همچنین اجرت نصب در محل این شرکت و بدون احتساب ارزش افزوده لحاظ و درج گردد.
4- کلیه کسورات قانونی بعهده فروشنده می باشد.
5- کل بهای کالا پس از تحویل و تأئید فنی توسط کارشناسان این شرکت و اخذ صورتحساب و کسر کلیه کسورات قانونی پرداخت می شود.
6- فروشنده می بایست در پیشنهاد بهاء خود نسبت به اعلام دوره ضمانت کتبی اقدام نماید.
7- فروشنده می بایست در پیشنهاد بهاء خود نسبت به اعلام زمان و شرایط تحویل کالا اقدام نماید.
8- لازم بذکر است اجناس تحویلی به خریدار در صورت داشتن ضمانتنامه کتبی و اورجینال بودن کالا مورد تأیید قرار خواهد گرفت و در صورت نقصان و داشتن هر گونه اشکال، کالا عودت داده خواهد شد و همچنین هزینه حمل عودت کالا نیز بر عهده فروشنده کالا خواهد بود.
9- مشخصات فنی و کاتالوگ را به پیوست پیشنهاد بها ارائه نمایید.
10- خریدار در قبول یا رد پیشنهادات هر یک از ردیفهای جدول فوق مختار می باشد.
کیلومتر 90 جاده قدیم قزوین - رشت، جمال آباد لوشان، نیروگاه شهید بهشتی لوشان
تلفن: 01334610213 نمابر: 01334610221
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.
