جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام عملیات تعویض کنتور خمینی شهر به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9846296 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/08/22 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/08/25 و محل اجرای پروژه : استان اصفهان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام عملیات تعویض کنتور خمینی شهر با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : پیمانکاری آب و فاضلاب, کنتور آب, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
استعلام شماره 681.3-3-404
موضوع: عملیات تعویض کنتور منطقه خمینی شهر
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نظر دارد عملیات تعویض کنتور مرحله دوم منطقه خمینی شهر را از محل اعتبارات جاری با شرایط زیر و از طریق استعلام به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.
1- با عنایت به تبصره 7 بند ب ماده 5 قانون احداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 1395.02.15 مجلس شورای | اسلامی کلیه مناقصه کران محترم در تامین تجهیزات و مواد مورد نیاز و ارائه پیشنهاد قیمت و ملزم به رعایت الزامات قانون فوق الذکر به ویژه ماده و آن می باشند.
2- با عنایت به نامه شماره 20.1.42508 مورخ 95.05.09 استانداری اصفهان در شرایط مساوی و برابر انتخاب و واگذاری کار به مشاوران پیمانکاران و
تولید کنندگان بومی (استانی) واجد شرایط در اولویت می باشد.
3- برآورد اولیه اجرای عملیات به مبلغ 18.568.607.250 ریال می باشد.
4- تعديل: تعدیل به این پیمان به شرح زیر تعلق می گیرد.
برای برآوردهایی که بر مبنای فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده است. در سال فهرست میای برآورد به قرارداد تعدیل تعلق نمی گیرد و در سال های بعد طبق بخشنامه شماره 101.173073 مورخ 1382.09.15 سازمان برنامه و بودجه به قرارداد تعدیل تعلق می گیرد. شاخص های تعدیل شاخص سه ماهه یک دوره قبل از دوره مربوط به آخرین روز تسلیم پیشنهاد قیمت می باشد.
برای برآوردهایی که بر مبنای فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه تنظیم نشده است در سال جاری سال مبنای برآورد) هیچگونه تعدیلی تعلق نمی گیرد و از ابتدای سال شمسی بعد از سال مبنای برآورد تعدیل بر اساس مصوبات شورای عالی کار و تایید هیأت مدیره شرکت پرداخت می شود.
بدیهی است پیشنهاد دهنده نباید افزایش حاصل از سال بعد را در قیمت پیشنهادی خود منظور نماید توضیح اینکه ضریب تعدیل هر
سال به حجم عملیات انجام شده در آن سال تعلق می گیرد.
5- به این پیمان هیچ گونه پیش پرداختی تعلق نخواهد گرفت.
6- مدت اجرای عملیات از تاریخ انعقاد قرارداد بمدت 6 ماه شمسی میباشد که طبق نظر کار فرما قابل تمدید خواهد بود.
7- تصویر مصدق گواهی رسمی اصالت امضای صاحبان امضاء مجاز در زمان انعقاد قرارداد الزامی است.
8- برنده استعلام موظف میباشد ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ به برنده کلیه مدارک مورد نیاز و ضمانت نامه انجام نمهدات را تحویل دفتر امور قراردادها نماید. بدیهی است. پس از اتمام تاریخ فوق برابر مقررات رفتار خواهد شد.
9- کلیه کسورات قانونی مشمول این پیمان نظیر بیمه تامین اجتماعی ، مالیات و سایر موارد طبق قولین جاری کشور به عهده برنده استعلام می باشد.
فرم مخصوص نصب بروی پاکت پیشنهاد
پاکت اصلی شامل برآورد سند و پیشنهاد قیمت )
شماره استعلام : 681.3-3-404
موضوع استعلام : عملیات تعویض کنتور منطقه خمینی شهر
محل تحویل استاد دبیرخانه معاملات شرکت آبفای استان اصفهان اتاق شماره (292)
مهلت تحویل استاد تا یکشنبه مورخ 1404.08.25 ساعت 12
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
دانلود اسناد مناقصهدر صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.
