جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام مناقصه تامین و نصب درب و پنجره شیشه ضدگلوله به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9860143 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/08/25 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/09/02 و محل اجرای پروژه : استان خوزستان میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام مناقصه تامین و نصب درب و پنجره شیشه ضدگلوله با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : انواع در و پنجره, سیستم های حفاظتی-دوربین مدار بسته،دزدگیر،آیفون تصویری و آنتن مرکزی, صنایع شیشه, درب های ضد حریق و صندوق نسوز, ساختمان, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
شرکت تولید نیروی برق آبادان
مهلت 1404.08.24- 1404.09.2
فرم استعلام بهاء الکترونیکی
موضوع : مناقصه تامین و نصب درب و پنجره شیشه ضد گلوله
با توجه به اینکه این شرکت در نظر دارد تامین و نصب درب و پنجره های شیشه ضدگلوله ساختمان ورودی این شرکت را طبق فرم مشخصات فنی پیوست به شرکت واجد شرایط از طریق مناقصه واگذار نمائید خواهشمند است نسبت به ارسال پیشنهاد قیمت خود در پاکات در بسته و طبق شرایط ذیل حداکثر تا 15 روز پس از تاریخ همین دعوتنامه اقدام نمایید.
شرایط مناقصه محدود
1-نام و نشانی مناقصه گزار شرکت بهره برداری و پیشتیبانی فنی نیروگاهی مینا آبادان کیلومتر 9 جاده ماهشهر نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان
2-نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ سپرده جهت شرکت در مناقصه 37.500.000 ریال و به طریق ذیل می باشد :
ارائه ضمانت نامه بانکی نزد یکی از بانکها معادل مبلغ مذکور بنام شرکت بهره برداری و پشتیبانی فنی نیروگاهی مینا مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی حداقل سه ماه از تاریخ ارایه پیشنهاد و این مدت به درخواست ذینفع تا سه ماه دیگر قابل تمدید باشد .)
واریز مبلغ مذکور به شماره حساب 300771858 و شماره شبا IR600180000000000300771858 به نام شرکت بهره برداری پشتیبانی فنی نیروگاهی مینا
3-محل زمان و مهلت دریافت اسناد مناقصه و تحویل پیشنهادها قیمتهای پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز 1404.07.26 در سه پاکت در بسته به اداره تدارکات این شرکت به آدرس مذکور تحویل نمائید.
4-مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت قانونی (پاکت ب ) رونوشت مدارک شناسایی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره رونوشت آگهی تاسیس و آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی رونوشت برابر با اصل اساسنامه شرکت
5- مدت اعتبار پیشنهادها پیشنهادات از تاریخ تسلیم به مدت سه ماه معتبر خواهد بود. در این مدت شرکت بهره برداری و پشتیبانی فنی نیروگاهی مینا نیروگاه آبادان میتواند در هر موقع قبولی پیشنهاد را با تنظیم قرارداد به برنده مناقصه اعلام نماید . در اینصورت برنده مناقصه ملزم به امضاء قرارداد میباشد .
6- مناقصه گزار در رد کلیه و یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است و ارائه ی پیشنهاد به منزله ی قبول تکالیف و اختیارات شرکت (مناقصه گزار می باشد.
7-مناقصه گزار اختیار دارد در طول دوره ی پیمان مقدار کالا یا خدمات مورد معامله را تا بیست و پنج درصد بدون تغییر در آحاد قیمت افزایش یا کاهش دهد.
8-در صورتی که برنده ی مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود سپرده ی او ضبط و معامله با نفر دوم یا سوم انجام می شود همچنین سپرده ی برنده ی دوم و سوم نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امنتاع ورزد، ضبط خواهد شد.
9-پیمانکار میبایست در صورت برنده شدن به عنوان تضمین انجام تعهدات ضمانت نامه بانکی معادل 5 مبلغ کل قرارداد را تسلیم کارفرما نماید. تضمین مذکور تا پایان قرارداد نزد کارفرما باقی می ماند.
آدرس تهران بلوار میرداماد روبروی آزمایشگاه مسعودی پلاک 363 ساختمان نقره طبقه دو م
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.
