جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
فراخوان مناقصه پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه ها...- نوبت دوم از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9874823 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/08/28 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/08/29 میباشد.
این مناقصه در استان گیلان با دسته بندی های صنفی و تخصصی پیمانکاری آب و فاضلاب, منابع آب-سد وکانال،آبیاری و زهکشی, پیمانکاری آب رتبه بالا 100 میلیارد ریال, منابع آب-سدوکانال،آبیاری و زهکشی رتبه بالا 100 میلیارد ریال, قطعات لاستیکی برگزار میشود.
آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا بر روی رودخانه ملاهادی
نوبت دوم
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه های آسیاب آستارا بر روی رودخانه ملاهادی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2004001076000018 برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) انجام خواهد شد.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان - رشت بلوار امام خمینی تلفن 9-32669021- 013
2 - نام و نشانی مشاور طرح : مهندسین مشاور طراح
3- موضوع مناقصه: تکمیل سد لاستیکی ملاهادی بر روی رودخانه های خانه های آسیاب آستارا
4- مبلغ برآورد اولیه پروژه: حدود 1.772.000.000.000 ریال (یک هزار و هفتصد و هفتاد و دو میلیارد ریال) براساس فهارس بها سال 1404
5- مدت انجام کار: 18 ماه
6- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 53.000.000.000 پنجاه و سه میلیارد ریال به صورت ضمانتنامه بانکی بوده و ضمانت نامه شرکت در مناقصه می بایست از تاریخ بازگشائی ،پاکت حداقل سه ماه دارای اعتبار باشد. لازم به ذکر است مشخصات لازم جهت دریافت ضمانتنامه شامل کد اقتصادی 411356488953 و کد پستی 66789-41888 و شناسه ملی شرکت 10720143757 و شماره ثبت 1711 می باشد.
7- حداقل شرایط پیمانکاران و شرکتها : داشتن حداقل رتبه 4 در رشته آب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین ظرفیت کاری آزاد
8- تاریخ، مهلت محل دریافت اسناد مناقصه : اسناد مناقصه مطابق کتابچه پیوست بوده و متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1404.8.26 تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1404.8.29 اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران دریافت نمایند.
9- شایان ذکر است که پرداخت ها به صورت نقدی یا غیرنقدی شامل اوراق مشارکت ، اسناد خزانه ، اوراق مرابحه و ... می باشد.
10 - تاریخ، مهلت، محل تحویل و تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه : مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه را تکمیل و ضمن بارگذاری کلیه اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در مهلت مقرر نسبت به ارسال پاکت لاک و مهر شده الف (اصل ضمانتنامه بانکی) تا ساعت 13 روز شنبه مورخ 1404.9.15 به حراست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان واقع در رشت بلوار امام خمینی - شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان تحویل و رسید دریافت دارند. ضمنا پیشنهادهای واصله ساعت 8 صبح یکشنبه مورخ 1404.9.16 بازگشایی می گردد.
11- مدت اعتبار پیشنهادات شش ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.
12 - هزینه چاپ کلیه آگهی های روزنامه موضوع مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، فراخوان مناقصه پروژه تکمیل سد لاستیکی خانه ها...- نوبت دوم با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
