جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
مناقصه اجرای پروژه احداث 2 باب مدرسه ابتدایی 12 کلاسه (قطعه 1 و 2) مجهز به سیستم هوشمند مدارس - نوبت دوم از کلیه افراد متخصص و شرکتها واجد شرایط دعوت به عمل میآید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 9884310 شرکت نمایند.
این مناقصه در تاریخ 1404/09/01 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1404/09/02 میباشد.
این مناقصه در استان تهران با دسته بندی های صنفی و تخصصی تاسیسات ساختمانی, تاسیسات ساختمانی رتبه بالا 100 میلیارد ریال, ساختمان, ساختمان رتبه بالا 100 میلیارد ریال برگزار میشود.
آگهی مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) نوبت دوم
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/427/د مورخ 1404.07.13 موضوع ابلاغ بند 4 صورتجلسه شماره 247 مورخ 1404.06.23 شورای اسلامی شهر اندیشه اجرای عملیات زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران فعال واجد شرایط (حداقل دارای رتبه 4 ابنیه و ساختمان و 5 تأسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: اجرای پروژه احداث 2 باب مدرسه ابتدایی 12 کلاسه (قطعه 1 و 2) مجهز به سیستم هوشمند مدارس واقع در فاز 6 شهر اندیشه با اعتبار 1.472.768.000.000 ریال با احتساب 10% مالیات بر ارزش افزوده
شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار: عملیات تخریب و برچیدن، عملیات بنای با سنگ، کارهای فولادی با میلگرد، بتن درجا، کارهای فولادی سبک و سنگین، عایق کاری رطوبتی و حرارتی، قالب بندی فولادی، حمل و نقل، چراغهای فضای داخلی، سیمها، کابلهای فشار ضعیف، سیستم شبکه های اطلاع رسانی و سایر عملیات اجرایی مطابق با دستور کارهای ابلاغی از سوی دستگاه نظارت با احتساب ضرایب طبق برآورد شرایط عمومی و خصوصی پیوست براساس (فهرست بهای ابنیه، تأسیسات برقی و مکانیکی و توزیع نیروی برق سال 1404) فاقد تعلیق ما به التفاوت مصالح، مابه التفاوت قیمت ارز و افزایش قیمت میباشد.
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 73.638.400.000 ریال (هفتاد و سه میلیارد و ششصد و سی و هشت میلیون و چهارصد هزار ریال) است که می بایست به یکی از صورتهای مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد.
الف - رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب - ضمانت نامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
مدت اعتبار تضمین: سه ماه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
توجه: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
توجه: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه:
از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت اداری روز یک شنبه مورخ 1404.09.02 و محل دریافت آن صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) می باشد.
4- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات: متقاضیان میبایست تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه مورخ 1404.09.18 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه تدارکات الکترونیکی (ستاد ایران) بارگذاری نمایند.
تذکر: صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) استاد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
5- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
6- زمان بازگشایی پیشنهادها: پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 1404.09.19 می باشد.
7- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک با تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار می باشد.
بهروز کاویانی - شهردار شهر اندیشه
نوبت اول: 1404.8.24
نوبت دوم: 1404.9.1
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
علاقهمندان میتوانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه اجرای پروژه احداث 2 باب مدرسه ابتدایی 12 کلاسه (قطعه 1 و 2) مجهز به سیستم هوشمند مدارس - نوبت دوم با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارسنماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.
