جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 آذر ماه 1404
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها

مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان از کلیه افراد متخصص و شرکت‌ها واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید در مناقصه با کد خبرگزاری پارس نماد: 6241474 شرکت نمایند. این مناقصه در تاریخ 1402/05/28 شروع و مهلت آن تا تاریخ 1402/05/31 میباشد.
این مناقصه در استان همدان با دسته بندی های صنفی و تخصصی کامپیوتر, اینترنت شبکه برگزار میشود.

آگهی گزار
اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان
استان
کد پارس نماد
6241474
شماره آگهی
2002003349000009
تاریخ شروع
1402/05/28
تاریخ درج
1402/05/28
تاریخ خاتمه آگهی
1402/05/31
منبع
سایت
عنوان آگهی
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان, مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان
شرح آگهی

جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه نمایید.

مشخصات مناقصه عمومی

شماره مناقصه2002003349000009
نوع برگزارییک مرحله ایکلید واژهخرید سرور
عنوان/موضوع مناقصهمناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان
شرح مناقصهخرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان طبق لیست و مشخصات پیوست
استان محل اجراهمدانشهر محل اجراهمدان
طبقه بندی موضوعیکالاشرح کلی حوزه فعالیتخرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان طبق لیست و مشخصات پیوست
حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفیحداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی فنی/بازرگانی
ردیفطبقه بندی موضوعیحوزه فعالیت
1کالاسرور پیشرفته


اطلاعات مناقصه گزار

نام دستگاه اجرایی مناقصه گزاراداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدانمسئول ثبت مناقصهسید مهدی موسوی
مرجع پاسخگوییکد پستی6516839751
آدرسهمدان انتهای خیابان سعیدیه


اطلاعات مالی/تامین اعتبار

برآورد مالیریال
هزینه خرید اسنادریال
مبلغ تضمین1,900,000,000واحد پولریال
توضیحاتمبلغ 1.900.000.000 ریال (معادل یکصد و نود میلیون تومان) به عنوان تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به حساب شماره وجه نقد به حساب سپرده شماره 260100004065013207730117 IR با شناسه واریز 903013265200000000000000000011 بنام تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان واريز و فيش آنرا ارائه نمايد يا ضمانت نامه بانكي معتبر ( بدون قید و شرط ) به مبلغ مذكور در وجه اداره کل ثبت اسناد واملاک استان همدان ارائه نمايد. مدت اعتبار ضمانت نامه مي بايست حداقل سه ماه از تاريخ صدور بوده


اطلاعات زمانی

مهلت دریافت اسناد1402/05/31ساعت17:00مهلت ارسال پاکتهای پیشنهاد1402/06/12ساعت09:00
زمان بازگشایی پاکت ها1402/06/12تا تاریخ09:01زمان اعتبار پیشنهاد1402/06/31تا ساعت23:00


برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

تصویر
دانلود تصویر مناقصه

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

آگهی ها طبق تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اسناد و اطلاعات تکمیلی، مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سرور جهت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان با سامانه مناقصات و مزایدات ایران پارس‌نماد داده ها 88349670 تماس حاصل نمایند.

آگهی های مشابه
اگه میخوای تبلیغات رایگان یا ثبت نظر داشته باشی فرم پایین رو‌ تکمیل کن
کد امنیتی