جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید
استعلام بها و موضوع استعلام استعلام خرید قطعات یدکی ROSEMOUNT به اطلاع کلیه شرکتها و افراد متخصص واجد شرایط میرساند، آگهی گذار در نظر دارد از طریق استعلام بها، نسبت به انتخاب و دریافت پیشنهادات اقدام نماید. این استعلام با کد آگهی ثبت شده در سامانه خبرگزاری پارس نماد : 9823169 منتشر شده است. مشخصات استعلام : تاریخ شروع استعلام: 1404/08/18 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : 1404/08/24 و محل اجرای پروژه : استان بوشهر میباشد. استعلام قیمت مورد درخواست : استعلام خرید قطعات یدکی ROSEMOUNT با دستهبندیهای تخصصی و گروه های مرتبط : ابزار دقیق, ترانسفورماتور, خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی, تجهیزات نفت و گاز, تجهیزات برق و الکترونیک, استعلام اطلاع رسانی میگردد.
خرید قطعات یدکی ROSEMOUNT برند GAS CHROMATOGRAPH TRANSMITTER
تاریخ شروع توزیع استاد پنج شنبه 4 اردیبهشت 1404 ساعت 00:00
تاریخ آخرین مهلت تحویل استاد : سه شنبه 27 آبان 1404 ساعت 12:00
مبلغ ضمانتنامه:
تاریخ پایان توزیع اسناد شنبه 24 آبان 1404 ساعت 1200
لطفا استعلام پیوست را ملاحظه و با توجه به موارد و شرایط استعلام که در ذیل به تفصیل توضیح داده شده است. جوابیه ارسال فرمایید.
1- در صورتی که استعلام مذکور در حیطه فعالیت آن شرکت نمی باشد. می بایست انصراف کتبی با سربرگ رسمی به این شرکت اعلام گردد. چنانچه مراتب اعلام نگردد. در استعلام های بعدی تاثیرگذار خواهد بود.
2 پیشنهاد فنی به همراه کلیه مدارک مربوطه کاتالوگ دیتا شیت و....) را به این شرکت ارسال گردد و در صورت عدم ارایه پیشنهاد فنی به منزله انصراف رسمی از مناقصه تلقی خواهد شد.
3-در پیشنهاد فنی و مالی لازم است شماره استعلام شرح کالا تعداد کشور مبدا، کارخانه سازنده محل و نوع تحویل مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش الزامی است) و غیره قید گردد.
4-به ازای هر هفته تاخیر در تحویل کالا معادل 1/0% از کل مبلغ سفارش کسر خواهد شد. در صورتیکه که مبلغ جریمه تاخیر از 5 کل مبلغ سفارش تجاوز کند، خریدار مجاز است بدون هیچ اقدام قانونی به صورت یکجانبه : به ابطال سفارش اقدام نماید.
-5 در راستای خط مشی این شرکت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در اقلامی که مشابه تولید داخل دارند اولویت با تولید کننده داخلی می باشد.
6-پیشنهاد مالی برای مبالغ کمتر از یک میلیارد و نیست و پنجاه میلیون ریال پس از تایید فنی و اعلام این امون از طریق الحل ارسال شود.
7-پیشنهاد مالی برای مبالغ بالاتر از یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال پس از تایید فنی و اعلام توسط این امور در پاکت درب بسته ارسال گردد.
8-- چنانچه پیشنهاد مالی بیشتر از سی و یک میلیارد ریال 47.250.000.000 ریال باشد مراتب طی نامه رسمی به این امور ارسال آیند.
9-پرداخت وجه پس از تحویل و تایید کالا در انبار پتروشیمی پارس در عسلویه و در مدت 30 روز کاری پس از صدور قبض انبار و دریافت مدارک لازمه از فروشنده انجام خواهد شد.
10 - چنانچه نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد الزاما 25 درصد در مقابل ضمانت نامه بانکی و 75 درصد باقیمانده پس از تحویل و تایید کالا (صدور رسید انبار) پرداخت خواهد شد.
11- در صورت کاربرد عملکرد بهینه انرژی کالای درخواستی در اولویت بندی و انتخاب برنده توسط پتروشیمی پارس لحاظ خواهد شد .
12 در صورت برنده شدن و ابلاغ سفارش برای تقاضاهای بالای 1.350.000.000ریال فروشنده موظف می باشد معادل 5 درصد مبلغ قرارداد ضمانتنامه بانکی معتبر به عنوان شمالت حسن انجام امیدات به این شرکت ارسال نماید
13 - کلیه اقلام با بهترین نوع بسته بندی پیشنهاد گردد و مسئولیت خسارات ناشی از عدم ارایه بسته بندی مناسب بر عهده فروشنده خواهد بود.
14- تمام اقلام باید به صورت ترخیص شده تحویل گردند ( DDP انبار پتروشیمی پارس)
15 - محل تحویل کالا محل اخبار شرکت پتروشیمی پارس در عسلویه می باشد.
16 فروشنده می بایست کلیه ریسکهای بازار را در نظر گرفته و پیشنهاد مالی ارایه دهد. هرگونه افزایش قیمت پس از ابلاغ سفارش قابل قبول نمی باشد و در اینگونه موارد شرکت پتروشیمی پارس مختار است یک طرفه و بدون هیچ گونه مسئولیتی سفارش را ملغی و برای شرکت دیگری سفارش مجدد صادر نماید.
17 کلیه اقلام ارسالی به این شرکت می بایست تحت پوشش بیمه ای کامل (کلوزه) باشد و بدیهی است در صورت بروز هرگونه حادثه و خسارت مسولیت مستقیم بر عهده فروشنده خواهد بود و فروشنده موظف می باشد کالای جدید و سالم را بدون هیچ گونه هزینه مازادی تهیه و جایگزین نماید.
18 پس از ابلاغ و تایید سفارش توسط فروشنده کالا می بایست طبق برنامه زمان بندی و تعهد شده تحویل گردد. در صورت عدم تحویل در تاریخ توافق شده به ازای هر هفته تاخیر معادل 101 از مبلغ فاکتور کسر می گردد.
(حداکثر میزان جریمه 10درصد کل مبلغ قرارداد میباشد و در صورت تاخیر تحویل بیش از یک ماه این شرکت مختار به ابطال سفارش به صورت یک جانبه می باشد و هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.
19- کلیه خدمات شامل نصب راه اندازی و آموزش و ... که در محل این شرکت انجام می گیرد شامل اخذ مفاصا حساب ماده 38 قانون تامین اجتماعی می باشد و در صورتیکه در صورتحساب فروشنده هزینه خرید قطعات از کل کار مجزا نشده باشد. کل مبلغ صورتحساب مشمول کسور مالیات و بیمه خواهد شد.
هیچ گونه کالایی بنام این شرکت به گمرک تهران (شهریار) ارسال نگردد.
20- ارائه کلیه مدارک و گواهی ها شامل گواهی مبدا گواهی کیفیت و گواهی آنالیز از آزمایشگاه معتبر و کارت گارانتی و خدمات پس از فروش و .... به همراه کالا جهت بازرسی و تایید کالا الزامی می باشد.
32 پرداخت مالی فقط در ازای دریافت فاکتور رسمی سازمان دارایی انجام می شود. لازم به ذکر است برای پرداختهای بالای 1350 ریال می بایست اصل فرم قرارداد به همراه فاکتور رسمی ارسال گردد.
023 عملکرد فروشنده پس از تحویل السلام ارزیابی می گردد و در صورت عملکرد مثبت تحویل زودتر از موعد ارایه تحقیقات کیفیت و کارایی بالای کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و.....) در استعلام های بعدی لحاظ خواهد شد.
این شرکت برای تسعیر نرخ ارز تابع قوانین و مقررات بانک مرکزی میباشد و هیچ مرجع دیگری مورد تایید این شرکت نمی باشد.
25- هر گونه مکاتبه و یا درخواست اطلاعات تکمیلی الزاما باید در سربرگ شرکتی اعلام گردد.
26- الزاما پیشنهاد مالی را به صورت ریالی ارایه نمایید. در صورت ارایه پیشنهاد ارزی پیشنهاد دریافت شده بررسی نخواهد شد.
27 با شرکت برنده مناقصه برای خریدهای بالای 1.350.000.000 ریال قرارداد خرید منعقد خواهد شد و می بایست کلیه موارد قرارداد در پیشنهاد مالی لحاظ شود.
برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.
در صورت نیاز به دریافت راهنمایی یا پشتیبانی در خصوص استعلام و مناقصه و فراخوان مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مناقصه بین المللی، مناقصه دولتی، مناقصه خصوصی، مناقصه آنلاین فروش تجهیزات، مناقصه مشاورهای مناقصه پتروشیمی و انرژی مناقصه صنایع و تجهیزات برق و مخابرات و نفت و گاز ... لطفاً با سایت خبری مناقصه و مزایده پارسنماد دادهها به شماره 88349670 تماس حاصل فرمایید.
